زمین سبز

راه حلّهائی برای آلودگی پلاستیک

زمین سبز

راه حلّهائی برای آلودگی پلاستیک

استفاده از جعبه، جهت پاکسازی روحی

 

از میان اصول کیهانی مطلق، اصل کیهانی مطلق اتر ظریفتر و در نتیجه، از قدرت بیشتری، برخوردار است. در این شیوه درمانی که جهت از بین بردن اختلالات و ناراحتیهای حاصل از تأثیرات نیروهای منفی، به کار برده می شود، از جعبه های خالی، استفاده می شود. اصلی که پشت این روش درمانی، وجود دارد اصل « خلاء » است. خلاء به طور مستقیم، با اصل کیهانی مطلق اتر، در ارتباط بوده و به کارگیری آن، افزایش سرعت بهبودی را موجب می گردد.

برای این کار، نیاز به 1 تا 4 جعبه، داریم. گاهی تا 12 جعبه نیز، مورد نیاز است. جنس آنها می تواند از هر چیزی، باشد؛ اما از جعبه های کارتنی بسته بندی ساده که همواره در دسترس، هستند هم، می توان بهره برد. باید به خاطر داشت هرگز نباید از جعبه های مثلث شکل، استفاده نمود؛ چرا که با انرژی اراده، در ارتباط بوده و به راحتی، توسط انرژیهای منفی، تحت تأثیر قرار می گیرند. جعبه های مستطیل یا مربع شکل؛ از آنجائی که با انرژی عمل، مرتبطند، مناسب این کار می باشند؛ اما جعبه های دایره ای شکل به دلیل ارتباطشان با انرژی دانش که ارتعاشات ظریفتری داشته و به سمت شکل ناآشکار خداوند، تمایل دارد، برای افراد با سطح روحی بالاتر از 50 درصد، مناسبند.

پس از آماده کردن جعبه ها، با روشن کردن عود و گرداندن آن داخل آنها و در جهت عقربه های ساعت، به پاکسازی جعبه ها از انرژیهای منفی، می پردازیم. آن گاه، جعبه ها را در اطراف فرد مورد نظر، قرار می دهیم. اینکه سمت خالی آن به سمت فرد یا به سمت خارج، باشد بستگی به این موضوع، دارد که آیا مشکل ایجاد شده در سطح ناآشکار، به وجود آمده است یا در سطح آشکار. در صورت عاجز بودن شخص از این موضوع، فرد می تواند هر دو حالت را مورد آزمایش، قرار داده و آن حالتی را برگزیند که برایش، مؤثرتر است. در مرحله بعد، شروع به ذکر نام خداوند - بر اساس دینی که با آن، تولد یافته ایم - می نمائیم. همچنین، از خدا، می خواهیم تمام انرژیهای منفی را از بین برده و تأثیر شفادهی را افزایش دهد. اگر این کار با حس روحی نسبت به پروردگار، همراه باشد، تأثیر بیشتری خواهد داشت. برای حدود 1 ساعت، باید در آن حالت، باقی بمانیم. از این روش درمانی، می توان در برطرف کردن موارد ذیل، استفاده کرد: بی حالی، کاهش چابکی و چالاکی، عدم توانائی تفکر، زمانی که فرد دچار حملات فکری فراوان - به ویژه افکار منفی - می گردد، استرس، خشم و سایر احساسات شدید، داشتن احساس درد و ناراحتی در چاکراها. حتی در مواقعی که دچار هیچ گونه ناراحتی ای، نیستیم نیز، می توان از این روش، جهت کاهش اثرات انرژیهای منفی، استفاده کرد؛ به طور مثال، وقتی پشت میز کار، مشغول ذکرگوئی، هنگام خواب و ... هستیم.