زمین سبز

راه حلّهائی برای آلودگی پلاستیک

زمین سبز

راه حلّهائی برای آلودگی پلاستیک

فوائد استفاده از آب مقدس، در پاکسازی فرد و محیط

 

آب مقدس آبیست که آگاهی الهی توسط روشهای مختلفی، در آن، فعال شده و از آن، می توان جهت ایجاد انرژیهای مثبت و جلوگیری از ورود انرژیهای سیاه - در صورتی که فرد هنوز درگیر مشکل حاصل از انرژیهای سیاه، نشده است - استفاده کرد. همچنین، چنانچه شخص تحت تأثیر انرژیهای منفی واقع شده، آب مقدس در از بین بردن انرژیهای سیاه موجود در فرد و محیط، مفید است.

برای تهیه آب مقدس، روشهای متفاوتی وجود دارد: 1- اضافه کردن خاکستر مقدس حاصل از سوختن عود به آب. ( جهت آگاهی از چگونگی تهیه خاکستر مقدس، می توانید به مقاله « روشن کردن عود و فوائد آن  در پاکسازی فرد و محیط » مراجعه فرمائید. ) 2- شارژ کردن آب با ذکر نام خداوند. 3- افزودن خاک مقدس که عبارت از خاک به دست آمده از مکانیست که قدیسی با درجه روحی بسیار بالا، در آن، زندگی کرده است. 4- برکت دادن به آب که تنها می تواند به وسیله افراد با سطح روحی بالاتر از 50 درصد، تهیه شود. اشخاص با سطح روحی کمتر از این میزان، دارای توانائی اندک یا فاقد قدرت لازم برای افزایش آگاهی الهی در آب، هستند.

تهیه آب مقدس با استفاده از روشهای اضافه کردن خاکستر مقدس حاصل از عود و شارژ کردن آب توسط ذکر نام خداوند، در دسترسترین روشهای موجود می باشند. جهت شارژ کردن آب با بهره گیری از روش افزودن خاکستر مقدس، می توان با دعا کردن، آغاز نمود؛ به نحوی که از خداوند، درخواست شود خاکستر عودها آن جنبه الوهیتی را که توسط عطر موجود در آنها، جذب نموده فعال و آب را از آن، غنی سازد. سپس، با استفاده از دست راست، مقداری از خاکستر عودها را از ظرف ذخیره سازی آنها، برداشته و به آب، بیفزائید. به محض افزودن خاکستر عودها به آب، آب از نظر روحی، شارژ شده و اکنون، می توان از آن، به عنوان « آب مقدس »، جهت شفادهی روحی، بهره برد. اینکه برای تهیه آب مقدس به این روش، به چه میزان خاکستر نیاز داریم، باید به میزان آب مقدسی که مورد نیاز است، توجه کرد. به طور مثال، برای تهیه یک لیوان آب مقدس، یک سر انگشت خاکستر عود کافیست؛ ولی برای آماده کردن یک سطل آب مقدس، یک چهارم قاشق چایخوری از آن، مورد نیاز می باشد. ممکن است برای فرد، این سؤال پیش بیاید که چرا برای افزودن خاکستر عودها به آب، باید از دست راست، استفاده کرد. این بدان دلیل است که دست راست با کانال خورشیدی سیستم انرژی روحی بدن؛ « کوندالینی »، در ارتباط است و به همین جهت، انرژی روحی بیشتری در دست راست، جریان داشته و دست فعالتری می باشد.

جهت تهیه آب مقدس به روش ذکر نام خداوند، به یک لیوان آب احتیاج است. ابتداء دعا کرده خداوند برای ذکر نام خدا با حداکثر تمرکز و قدرت وقف ممکن، به شما، یاری رسانده و همچنین، انرژیهای مثبت حاصل از ذکر نام خدا، آب را از آگاهی الهی، غنی سازد. سپس، کف دست راست خود را روی لبه لیوان، قرار داده، چشمان خود را بسته و شروع به ذکر نام خداوند، با حداکثر تمرکز و قدرت وقف ممکن، نمائید و این کار را 3 تا 6 دقیقه ادامه دهید. در نهایت، آب جهت استفاده به عنوان « آب مقدس »، آماده است.

میزان سودمندی آب مقدس، به میزان آگاهی الهی ایجاد شده در آن، بستگی دارد و مقدار آگاهی الهی ایجاد شده در آن نیز، به سطح روحی فردی که به این کار - افزودن خاکستر مقدس به آب یا شارژ کردن آن با ذکر نام خداوند - می پردازد، وابسته است. در صورتی که شخص سطح روحی زیر 50 درصد، داشته باشد، آب مقدس تهیه شده توان روحی لازم و کافی را ندارد. از آنجائی که بیش از 80 درصد جمعیت دنیا، سطح معنوی پائینتر از 50 درصد، دارند، در نتیجه، بهتر است جهت شفادهی روحی، علاوه بر استفاده از آب مقدس، به تمرینات روحی نیز، پرداخت.

از آب مقدس، جهت شفادهی روحی، به سه روش ذیل، می توان بهره برد: 1- پاشیدن آب مقدس به روی شخص، اطراف شخص، روی رختخواب و در محیط اطراف: ابتداء یک لیوان یا کاسه آب مقدس تهیه کرده و شروع به دعا نموده که عمل پاشیدن ما به ایجاد انرژیهای مثبت و نابود کردن انرژیهای سیاه و منفی بپردازد. سپس، آن را روی خود یا شخص دیگر، اطراف خود یا شخص دیگر، روی رختخواب، و در محیط اطراف، می پاشیم. این عمل باعث کاهش جزء « راجا - تاما »ی موجود شده و با افزایش جزء « ساتوا »، به جریان یافتن انرژیهای مثبت در شخص و محیط، یاری می رساند. ( جهت آشنائی با اجزاء پایه « ساتوا »، « راجا » و « تاما »، به مقاله « اثرات مخرب استفاده از رنگ سیاه، در رشد معنوی افراد » مراجعه نمائید. ) 2- به کار بردن آب مقدس روی موضع بیمار: مانند روش اول، کار را با دعا، آغاز و بعد، شروع به استفاده از آن، در محل دردناک و بیمار، می کنیم. 3- خوردن آب مقدس: این کار با بالا بردن جزء « ساتوا » در بدن فرد، به تولید انرژیهای مثبت در وی، پرداخته و به این ترتیب، وضعیت سلامت روحی شخص ارتقاء یافته و انرژیهای منفی موجود در وی و محیط اطراف، از بین می روند. همچنین، مصرف مستمر یک قاشق غذاخوری آب مقدس؛ همانند یک ماده نیروبخش روحی، با بالا بردن سطح انرژیهای مثبت، شخص را در برابر حملات نیروهای سیاه و منفی، محافظت می کند. البته تمرینات روحی بهترین روش برای جلوگیری از آلودگی توسط نیروهای منفی و سیاه می باشد؛ چرا که فرد با افزایش آگاهی الهی در خود و محیط، از ناحیه خداوند، محافظت خواهد شد.